Известие

Collapse
No announcement yet.

амортисьори и пружини

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колега невъзможно е да ти се счупи пружина от сваляне на колата ти от подемника.....вярвай ми!!!В една мн. по обикновена дупка окачването ти се натоварва десетки пъти повече....Няма как и да ти омекне пружината и ти да усетиш това като си караш колата.Тя просто като се умори сляга /става по-ниска/ или кородирва и от там се чупи...тез приказки дето ги пишете просто са.....приказки от 1001 нощ.
    5 Ланчии зад гърба си!
    И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от silversnake Покажи съобщение
      Boby, логично е така. Чак удари на тампони не съм усетил, качвайки се насам-натам. И като че ли има някакво провисване...на око е трудно обаче, може и да е зрителна измама. Ще направя и опита с помагач.
      Да е счупена - едва ли, трябва да е станало с пускането от подемника, а преди няколко дни ги свалях заедно с морта и обстойно огледах, че и с майстор. Просто едната е по-мека /уморена/ от другата, независимо от причината - сменяна и т.н.
      Но все така ще се ориентирам към нови пружини. За мен е по-добрия вариант. Естествено ще взема най-високите, като за нашенско.
      Благодаря за мненията.
      Измери височината м/у ръба на калника(най-високата тачка в закръглението на гумата) и асвалта от двете страни и ще разбереш дали виси от едната страна.При 164-та като счупих дясната пружина педницата легна като цяло, но отдясно беше още по-ниска.
      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
      Opel Astra J
      ex:
      Alfa Romeo 164 2.5TD
      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

      Comment


      • #18
        ..."тез приказки дето ги пишете просто са.....приказки от 1001 нощ"...

        ...Аз затова разсъждавайки питам, колега... За да избегна приказките от 1001 нощ в магазина... Щото съм се напатил от "пари бол-ефект нулев"
        ... И в такъв случай имам проблем с чисто новия амортисьор, а това дето му викат шок-тестер е бошлав история. Нали?
        А мисля че достатъчно коли са ми минали през ръцете за да се успокоявам че колата ми НЕ "клепе" отпред вдясно...
        ...Както и да е...Ще свалям наново амортисьора, ръчица да пипне, да проба. Ама моята.
        /Между другото - мерих. Отстоянието долен ръб джанта-калник е ср.еднакво от двете страни. Видимо всичко е нормално./
        Last edited by silversnake; d.m.y г., 16:30.
        Alfa Romeo 166 JTD '99 Progression

        Comment


        • #19
          Между другото - мерих. Отстоянието долен ръб джанта-калник е ср.еднакво от двете страни. Видимо всичко е нормално./
          Значи амортисьор.
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment

          Working...
          X